1 800 222 6872

Las Megores Obras del Canto Gregoriano

Album Summary

>Chant, Gregorian : Puer natus est nobis, introit in mode 7
>Chant, Gregorian : Genuit puerpera regen, antiphon & Psalm 99 (Mode II)
>Chant, Gregorian : Ave mundi spes Maria, sequence in modes 7 & 8
>Chant, Gregorian : Occuli omnium, gradual in mode 7
>Chant, Gregorian : Veni creator spiritus, hymn in mode 8
>Chant, Gregorian : Alleluia, beatus vir qui suffert, in mode 1
>Chant, Gregorian : Os iusti, gradual in mode 1
>Chant, Gregorian : Spiritus Domini, introit in mode 8 (Liber Usualis, No 878b)
>Chant, Gregorian : Kyrie fons bonitatis, trope in mode 3
>Chant, Gregorian : Laetatus sum, gradual in mode 7 (Liber Usualis 560, GR 139)
>Chant, Gregorian : A solis ortus cardine, hymn in mode 3 (Liber Usualis 400)
>Chant, Gregorian : Christus factus est, gradual in mode 5 (Liber Usualis, No 655)
>Chant, Gregorian : Mandatum novum do vobis, antiphon & Psalm 132 in Mode 3
>Chant, Gregorian : Media vita in morte sumus, responsory in mode 4
>Chant, Gregorian : Nos autem, introit in mode 4
>Chant, Gregorian : Pange lingua gloriosi, hymn in mode 4
>Chant, Gregorian : Jacta cogitatum tuum, gradual in mode 7
>Chant, Gregorian : Gloria XV. in 4th mode, GR. 760
>Chant, Gregorian : Veni sancte Spiritus, sequence in mode 1
>Chant, Gregorian : De profundis clamavi, offertory in mode 2 (Liber Usualis 1076; GR 388)
>Chant, Gregorian : Salve Regina, antiphon in mode 1
>Chant, Gregorian : Kyrie XI, in mode 1
>Chant, Gregorian : Salve festa dies, hymn in mode 4
>Chant, Gregorian : Puer natus in Bethlehem, in mode 1
>Chant, Gregorian : Alleluia, allleluia. XI Dies sanctificatus, in mode 2, for the 3rd Christmas mass
>Chant, Gregorian : Jesu redemptor omnium, hymn in mode 1 for Christmas Vespers
>Chant, Gregorian : Christus natus est nobis
>Chant, Gregorian : Verbum caro factum est, responsory in mode 8 (Liber Usualis 390)
>Chant, Gregorian : Hosanna filio David, antiphon in mode 7 (GR 137)
>Chant, Gregorian : Pueri hebræorum portantes, antiphon in mode 1 (Liber Usualis 581; GR 138)
>Chant, Gregorian : Improperium exspectavit cor meum, offertory in mode 8 for Palm Sunday
>Chant, Gregorian : Traditor & Benedictus, antiphon in mode 1
Composer


Reviews

There are currently no reviews, be the first one!
Login or Create an Account to write a review

Works Details

>Chant, Gregorian : Puer natus est nobis, introit in mode 7
  • Running Time: 3 min. 40 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Genuit puerpera regen, antiphon & Psalm 99 (Mode II)
  • Running Time: 3 min. sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Ave mundi spes Maria, sequence in modes 7 & 8
  • Running Time: 4 min. 22 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Occuli omnium, gradual in mode 7
  • Running Time: 3 min. 25 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Veni creator spiritus, hymn in mode 8
  • Running Time: 2 min. 37 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Written: by 1000

>Chant, Gregorian : Alleluia, beatus vir qui suffert, in mode 1
  • Running Time: 3 min. 13 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Os iusti, gradual in mode 1
  • Running Time: 2 min. 52 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Spiritus Domini, introit in mode 8 (Liber Usualis, No 878b)
  • Running Time: 3 min. 50 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Kyrie fons bonitatis, trope in mode 3
  • Running Time: 4 min. 4 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Laetatus sum, gradual in mode 7 (Liber Usualis 560, GR 139)
  • Running Time: 2 min. 21 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : A solis ortus cardine, hymn in mode 3 (Liber Usualis 400)
  • Running Time: 3 min. 4 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Christus factus est, gradual in mode 5 (Liber Usualis, No 655)
  • Running Time: 2 min. 43 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Mandatum novum do vobis, antiphon & Psalm 132 in Mode 3
  • Running Time: 1 min. 44 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Media vita in morte sumus, responsory in mode 4
  • Running Time: 6 min. 12 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Nos autem, introit in mode 4
  • Running Time: 2 min. 57 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Pange lingua gloriosi, hymn in mode 4
  • Running Time: 2 min. 47 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Jacta cogitatum tuum, gradual in mode 7
  • Running Time: 3 min. 37 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Gloria XV. in 4th mode, GR. 760
  • Running Time: 2 min. 16 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Veni sancte Spiritus, sequence in mode 1
  • Notes: Composition written: Vatican City.
  • Running Time: 2 min. 45 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : De profundis clamavi, offertory in mode 2 (Liber Usualis 1076; GR 388)
  • Running Time: 1 min. 36 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Salve Regina, antiphon in mode 1
  • Notes: Composition written: By 1135.
  • Running Time: 2 min. 34 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral
  • Written: by 1135

>Chant, Gregorian : Kyrie XI, in mode 1
  • Running Time: 1 min. 10 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Salve festa dies, hymn in mode 4
  • Running Time: 2 min. 57 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Puer natus in Bethlehem, in mode 1
  • Running Time: 2 min. 3 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Alleluia, allleluia. XI Dies sanctificatus, in mode 2, for the 3rd Christmas mass
  • Running Time: 2 min. 29 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Christmas

>Chant, Gregorian : Jesu redemptor omnium, hymn in mode 1 for Christmas Vespers
  • Running Time: 2 min. 59 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Christmas

>Chant, Gregorian : Christus natus est nobis
  • Running Time: 3 min. 27 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Verbum caro factum est, responsory in mode 8 (Liber Usualis 390)
  • Running Time: 4 min. 8 sec.
  • Period Time: Medieval

>Chant, Gregorian : Hosanna filio David, antiphon in mode 7 (GR 137)
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Pueri hebræorum portantes, antiphon in mode 1 (Liber Usualis 581; GR 138)
  • Running Time: 2 min. 16 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Improperium exspectavit cor meum, offertory in mode 8 for Palm Sunday
  • Running Time: 2 min. 40 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral

>Chant, Gregorian : Traditor & Benedictus, antiphon in mode 1
  • Running Time: 4 min. 39 sec.
  • Period Time: Medieval
  • Form: Choral