1 800 222 6872

Philippe de Monte

Album Summary

>Utendal, Alexander : Infima contemptum pariunt, motet for 5 voices (Liber tertius Sacrarum Cantionum)
>de Monte, Philippe : Tulerunt Dominum meum, motet in 2 parts for 6 voices (Book 2. Sacrarum Cantionum cum 6 vocibus)
>de Monte, Philippe : Beata es virgo Maria, motet for 6 voices (Book 2. Sacrarum Cantionum cum 6 vocibus)
>Utendal, Alexander : Fratres expurgate, motet for 6 voice (Sacraum Cantionum ... liber secundus)
>de Monte, Philippe : O mitissime Jesu, motet in 3 parts for 6 voices (Book 1. Sacrarum Cantionum)
>Utendal, Alexander : Adesto, dolori meo
>de Monte, Philippe : Si ambulavero in medio tribulationis, motet for 6 voices (Book 2. Sacrarum Cantionum cum 6 vocibus)
>Utendal, Alexander : Plangent eum quasi unigenitum, motet in 2 parts for 6 voices (Novi Thesauri Musici liber primus)
>Utendal, Alexander : Mors tua, mors Christi, motet for 6 voices
>de Monte, Philippe : Pulchra es et decord, motet for 7 voices
>Utendal, Alexander : In principio erat Verbum, motet in 3 parts for 6 voices (Sacrarum Cantionum ... liber secundus)
Ensemble Composers


Reviews

There are currently no reviews, be the first one!
Login or Create an Account to write a review
 

Also Purchased



Previous


Next


Works Details

>Utendal, Alexander : Infima contemptum pariunt, motet for 5 voices (Liber tertius Sacrarum Cantionum)
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 2 min. 55 sec.
  • Period Time: Renaissance

>de Monte, Philippe : Tulerunt Dominum meum, motet in 2 parts for 6 voices (Book 2. Sacrarum Cantionum cum 6 vocibus)
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 4 min. 14 sec.
  • Period Time: Renaissance

>de Monte, Philippe : Beata es virgo Maria, motet for 6 voices (Book 2. Sacrarum Cantionum cum 6 vocibus)
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 3 min. 21 sec.
  • Period Time: Renaissance

>Utendal, Alexander : Fratres expurgate, motet for 6 voice (Sacraum Cantionum ... liber secundus)
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 3 min. 31 sec.
  • Period Time: Renaissance

>de Monte, Philippe : O mitissime Jesu, motet in 3 parts for 6 voices (Book 1. Sacrarum Cantionum)
  • Ensemble: Capilla Flamenca
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 8 min. 48 sec.
  • Period Time: Renaissance

>Utendal, Alexander : Adesto, dolori meo
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 6 min. 29 sec.
  • Period Time: Renaissance

>de Monte, Philippe : Si ambulavero in medio tribulationis, motet for 6 voices (Book 2. Sacrarum Cantionum cum 6 vocibus)
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 3 min. 16 sec.
  • Period Time: Renaissance

>Utendal, Alexander : Plangent eum quasi unigenitum, motet in 2 parts for 6 voices (Novi Thesauri Musici liber primus)
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 6 min. 50 sec.
  • Period Time: Renaissance

>Utendal, Alexander : Mors tua, mors Christi, motet for 6 voices
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 4 min. 42 sec.
  • Period Time: Renaissance
  • Form: Choral

>de Monte, Philippe : Pulchra es et decord, motet for 7 voices
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 2 min. 57 sec.
  • Period Time: Renaissance

>Utendal, Alexander : In principio erat Verbum, motet in 3 parts for 6 voices (Sacrarum Cantionum ... liber secundus)
  • Notes: Church Irish College Louvain (02/16/2003-02/18/2003)
  • Running Time: 10 min. 24 sec.
  • Period Time: Renaissance